sobota, 4 lutego 2012

New 20 levele ^^

Hejoo. Mam sensację! (no może to nie jest taka sensacja) ;D
Pojawiły się dwa nowe 20 lv!
Najpierw końcowy level zdobyła G a b i .! Gratki ;p Macie zdjęcie nowej "królewskiej moviestar" :
Num ;D Każdy do tego dąży , a udało się to tak niewielu osobom :) Połowa tych , którzy mogliby mieć 20 lv ,odeszła :( Te nasze 20 lv ,chociaż jak sami twierdzicie nomm...myślą tylko o sobie ;) Nie mówię , że wszystkie. Szczerze? Troszkę poznałam się na G a b i . jeszcze jak miała 19 lv i nie przepadam za nią...
Teraz druga "królewska moviestar" ^^ Wiem , że się nad nim dużo starała , chociaż i tak już (myślę , że jak miała 18 lv) zeszła na stronę 10 sek i te 18 leveli , które przechodziła na normalnych filmach poszły w łeb.. :(
Mówię teraz o Mileniczce ;D 10 sek czy normalne filmy..Ma 20 levekk ^^ Macie fotke (jak narazie) ostatniego , bo ostatnio wbitego końcowego levka ;D :
Ahhshh..Też bym tak chciała.. :) Ten 20 lv..;p Jak pomożecie to bd miała . No , PiEtReK też chce 20 lv , ale musicie nam pomagac ;p Na pewno znajdą się nagrody ♥
Ale mniejsza z tym..Pokaże wam jeszcze ranking ;D :
Jeszcze raz gratki ;p A teraz powiem , że zuza7428 po swojej wieelkiej kłótni ze starrr_03 , którą sama zaczęła a potem robiła z siebie niewiniątko , wcale nie wchodzi na MSP . Zaznaczyłam wam ,że odkilknęłam  żeby się pokazywali wszyscy nawet ci co nie wchodzili...Zapomniałam zrobić jeszcze zdj jak jest kliknięte żeby się pokazywali tylk oci co grają , ale jak jeszcze dziś spojrzycie na ranking to sami zobaczycie , że zuza się schowała. Widać od razu , że kłamie. Zrobiła nawet beznadziejny i w sumie nie na temat fotomontarz. Widziałam na jej blogu. Macie zdj , że zuza nie musi , a kłamie bez powodu ;/ Nwm czy się zna z Ulą , ale żeby zrobić z nią fotomontarz? I jeszcze tak słaby? Ehh szkoda gadać .. Lookaj:
Na serio to już szczyt.. Na górze pisze forums-->niszczenie msp...
A gdzie jest napisane w jakiej kategori jest ten post?
To jedyne co znalazłam , ale moderatorzy takiego błędu nie popełniają i wgl przecież to widać , że to fotomontarz.Skoro umie zrobić fotomont to dlaczego nie mogłaby zrobić fotomonta ze starrr? Zresztą ja od samego początku wiem , że zuza7428 kłamie...
Troszkę się rozpisałam , ale warto było ;D Dobra kończę , a ty miły czytelniku pamiętaj , żeby założyć nasze vipowskie oksyyy ;D
Bay ; **



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz